Saturday, November 28, 2015

ZyraRoxx's Mini Giveaway: Buasir Otak the Komik

Uhuks! Uhuks! 

Hidung pulak dok bersin takmau stop dek berdebu dan berhapaknya blog sangkut yang beberapa purnama aku tinggalkan sepi tanpa lagu. Kebetulan ada membe ZyraRoxx (eh membe ke?) dok promot contest yang didirikan sama beliau laksana gameshow Istana Takeshi dan pemenang contest tersebut berjaya merangkul kombo komik Buasir Otak beb! Dah gaya menang Piala Thomas gitu.

Secara jujur dan sememangnya sebagai lelaki suci, aku cukup teruja dengan contest sis ni buat, sebab berjaya menyemarakkan semangat kompetitif sampai aku sanggup mencemar duli (ewah) untuk kembali merapu di persada blogsphere, well, tujuan aku buat blog dulu pon sebab bosan tahap dewa masa lepas matrik tunggu masuk degree pon walaupun aku mula berjinak dengan dunia blog masa form 4 dahulu kala(?)

To guys yang tersinggah ke blog aku yang tak seberapa ni, boleh follow sis ni jugak di SINI sesungguhnya content dalam blog beliau memang sempoi bak ang dan kalau korang blogger dan mampu mengalahkan aku pada tahap Dewata Raya, meh ler join contest ni. Angkuh betul aku!





 
Kebetulan aku tengah menderita sakit buasir (ok tu tipu), jadi dengan secara tidak langsung aku dapat merasakan aku ada jodoh dengan contest prize komik Buasir Otak tu. Macam mana aku tau kau tanya? Naluri cheapskate kot *renung sinis*

4 comments: